Asiat, jotka on hyvä ottaa huomioon painettuja pusseja tilatessa
Asiat, jotka on hyvä ottaa huomioon painettuja pusseja tilatessa
PRINTERillä painamme kasseja useista eri materiaaleista, joista yleisimmät ovat muovi, paperi ja kangas. Malleja, värejä, painatuksia ja kokoja on lähes rajattomasti. Ja vaikka valinnanvaraa on hyvä olla, kun vaihtoehtoja on liikaa, voi olla hyvä saada opastusta vaihtoehtojen rajaamiseen ja tarpeisiisi sopivan laukun tai pussin löytämiseen.

Vastaa alla oleviin kolmeen kysymykseen ja toivottavasti löydät sen teille sopivan vaihtoehdot:
Lahjatavarat tai kulutustavarat?
Olemme varmaan kaikki nähneet ihmisten kantavan lounaslaatikkoa tyylikkäässä NK-kassissa matkalla töihin? Kyseinen asiakas on aikaisemmin kantanut ostamansa tuotteet kotiin tuossa kangaskassissa ja sitten hän päättää käyttää sitä yhä uudelleen ja uudelleen muihin tarkoituksiin. Jotta asiakas päättää tehdä niin, tarvitaan kassiin jotain extraa usein - hyvä painatus ja ylellinen tuntuma.

Toisessa ääripäässä on se, että kulutat paljon pusseja sekä kasseja ja että jokainen yksittäinen ostos ei oikeuta käyttämään liikaa rahaa pusseihin. Se yksinkertaisesti pienentää yrityksen kokonaismarginaalia. Tarvitaan edullinen kangaskassi, jossa ei ole mitään erikoisominaisuuksia.

Muovia, paperia vai kangasta? Kangaskassit ovat usein give-away kasseja. Asiakkaat saattavat olla jopa valmiita maksamaan ostoksistaan enemmän saadakseen saman brändin kangaskassin.

Paperikasseja on saatavana yksinkertaisina versioina, jotka sopivat kahviloihin, ravintoloihin tai muihin take away -yrityksiin, mutta myös ylellisempinä versioina, joissa on kiristysnauhakahvat ja laminoinnit, jotka antavat ylellisen ja ylellisen vaikutelman.

Muovipusseja on myös saatavilla monin eri mallein; kaikkea yksinkertaisista muutaman sentin hintaisista rullapusseista aina hienoihin versioihin, joissa on huomiota herättäviä yksityiskohtia. Jälkimmäinen muovipussi on ylivoimaisesti yleisin pussityyppi kaikenlaisessa vähittäiskaupassa.

Perus vai kaikilla herkuilla? Kuten edellä mainittiin, kassi on hyvä viestinkantaja ja mainospaikka yrityksellesi. Kysymys kuuluukin, millaisen vaikutelman haluatte tämän viestin kantajan antavan henkilölle, joka näkee kassin? Kultapainatuksen, monivärisen painatuksen, kiristysnauhakahvojen ja rei'ityksen kaltaiset yksityiskohdat lähettävät eräänlaisen signaalin. Sävy sävyyn painatus, kierrätyspaperi ja täysväritulostus antavat toisenlaisen signaalin. Kaikki ovat hyviä signaaleja, riippuen liiketoiminnastasi ja siitä, miten haluat kohderyhmäsi suhtautuvan sinuun.

Jos olet vielä epävarma, autamme sinua mielellämme. Ota meihin yhteyttä sähköpostitse, puhelimitse tai täällä alla olevassa chatissa. Autamme sinua mielellämme valitsemaan sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon.