Ehdot

Tavoitteemme on 100 % asiakastyytyväisyys

Meille PRINTERilla on erityisen tärkeää, että asiakaspalvelumme on oikeasti hyvää, turvallista ja luotettavaa - sellaista mitä itse tahtoisimme saada.
Tavoitteemme on, ei enempää eikä vähempää, kuin 100 % asiakastyytyväisyys.

Asiakaspalvelu on täällä teitä varten. Kysy meiltä neuvoa tai apua ennen tai jälkeen tilauksen puhelimella tai sähköpostilla. Tavoite on tehdä tilaamisesta teille helppoa, jotta jää aikaa enemmän muihin juttuihin.
02 230 6000
hello@printer.fi

PRINTER noudattaa voimassa olevia lakeja koskien kuluttajaostoksia ja verkkokauppaa.
Koska PRINTER työskentelee painotuotteiden parissa, koskee ALG20 asiakkaitamme.

Lisätietoja näistä aiheista löytyy:

Kuluttajasuojaviraston sivuilta

Arn

ALG20


Hinnat

Nettikaupan hinnat ovat euroissa, eivätkä hinnat sisällä arvonlisäveroa ( alv). Hinnat eivät sisällä toimitus- tai pakkauskuluja. Normaali toimituskulu on 17,91.

Mallista riippuen silkkipainatuksesta tulee 39,00 lisämaksu / väri.

Brodeerauksesta veloitetaan 69,00 euron kirjontakortin lisäveloitus / yksilöllinen kirjonta.

Pidätämme oikeuden muuttaa nettisivuilla näkyviä hintoja. Hinnat saattavat muuttua kurssivaihteluiden vuoksi tai kirjoitusvirheen vuoksi. Työskentelemme aktiivisesti välttääksemme mahdolliset hintavirheet.

Maksuehdot

Kun PRINTER hyväksyy ostajan luottotiedot, maksutapana on lasku 20 päivän maksuajalla. Luottoarvio tehdään vasta tilauksen jälkeen ja Printer pidättää oikeuden muuttaa maksuehtoja.

Mikäli PRINTER AB arvioi ostajan luottokelpoiseksi, voidaan maksu suorittaa ennakkoon ennakkolaskulla. Silloin lasku siirtyy Svea Ekonomille ja he lähettävät laskun ostajalle. Jos ostaja on asettanut määräjän , se voidaan taata, kun maksu saapuu PRINTERille samana päivänä, kun ostaja hyväksyy tarjouksen ja oikovedoksen. Jos suoritus ei saavu ajoissa, on PRINTRilla oikeus veloittaa viivästyskorkoa. Muistutuslaskun lähettäminen maksaa 5 euroa.

Tilatut tuotteet kuuluvat PRINTERille, kunnes lasku on maksettu kokonaan.

Tuotteet

Nettikaupan sivuilta tuotekuvista näkee tuotteiden värit ja mallin.

Jos ostaja haluaa sen lisäksi varmistaa värisävyn, mallin tai materiaalin, tulee tilata malli tuotteesta etukäteen.

Painatus

Kun tuotteeseen tehdään asiakkaan oma painatus, saattaa siinä esiintyä sävypoikkeamia.

Painatusvärien määrittelyssä käytetään Pantone Matching Systemsiä ( PMS värit). Sävypoikkeamia saattaa esiintyä johtuen painettavan tuotteen pohjaväristä ja PMS väristä yhdessä. Mikäli ostaja haluaa varmistaa kaikki värit, voidaan tilata koepainatus sovittuun hintaan. Tästä on ilmoitettava ennen oikovedoksen hyväksymistä. Tällöin logon koko saattaa vaihdella, ellei siitä ole etukäteen sovittu.

PRINTER voit taata tarkan värisävyn vain silloin, kun ostaja on etukäteen määritellyt PMS värit, painatus tehdään valkoiselle pohjalle ja asiakas on hyväksynyt oikovedoksen.

Jos tilauksessa käytetään CMYK värejä ei tilaukselle anneta väritakuita. Mikäli halutaan tarkka väri, tulee ostajan toimittaa värimalli valmiista väristä painettuna paperille. Tämä tulee lähettää PRINTERille tilauksen yhteydessä. Tästä voidaan lisätä ylimääräisiä kuluja tilaukseen sekä toimitusaikaa voidaan pidentää.

Ostaja on velvollinen etsimään mahdollisia virheitä oikovedoksesta ja ilmoittamaan ne kirjallisesti ennen hyväksymistä. Vastuu kaikista tiedoista kuten tuote, tuotteen väri, tekniset tiedot, logon värit sekä sijoittelu, tekstit, tekstityypit ja oikeinkirjoitus jne. ovat ostajan vastuulla. PRINTER  ei ole vastuussa virheistä, joista ei ole korjattu. Vedoksiin on vastattava 24 tunnin sisällä toimitusten viivästymisien välttämiseksi. Toimitusaika lasketaan oikovedoksen hyväksymisestä.

PRINTER varaa itselleen oikeuden + /- 10 % toimitusmäärä poikkeamiin. Toimitettu määrä laskutetaan.

Tuotteiden toimitus

Tilausten toimituskulut tulevat ostajalle, ellei tilauksen tekemisen yhteydessä ole muuta sovittu ja Printer vastaa kuluista. Toimitusaika on arvio ja se lasketaan oikovedoksen hyväksymisestä. Jos toimitus viivästyy kuljetusfirman vuoksi, Printer ei ota siitä vastuuta. Jos tällainen viivästys tapahtuu, on asiakas velvollinen ottamaan itse yhteyttä kyseiseen kuljetusfirmaan.

Tilauksen toimitusaika lasketaan oikovedoksen hyväksymisestä. Mikäli toimitusosoite on normaalien toimitusalueiden - tai aikojen ulkopuolelle, lisätään kuljetusfirman ylimääräiset päivät toimitusaikaan. Emme ole vastuussa viivästyksistä, joihin emme voi vaikuttaa kuten esim. kuljetusfirmojen viivästymiset eri kohdissa tavarantoimistusta.

Viivästykset
Tuotanto- ja käsittelyajasta johtuvat viivästykset käsitellään seuraavasti: /p>

Standar toimitus
1-5 työpäivää: 10 % alennus viivästyneestä tuotteesta.
6-10 työpäivää: 15 % alennus viivästyneestä tuotteesta
11-15 työpäivää: 20 % alennus viivästyneestä tuotteesta
15+ työpäivää: Mahdollisuus perua tilaus tai 30 % alennus viivästyneestä tuotteesta.

Pikatoimitus
1-5 arkipäivää: Pikatoimituksen veloitus poistuu
6-10 arkipäivää: Pikatoimituksen veloitus poistuu ja lisäksi 15 % alennus viivästyneestä tuotteesta.
11-15 arkipäivää: Pikatoimituksen veloitus poistuu ja lisäksi 20 % alennus viivästyneestä tuotteesta.
15+ arkipäivää: Pikatoimituksen veloitus poistuu ja lisäksi 30 % alennus viivästyneestä tuotteesta. Mahdollisuus perua tilaus.

Ostaja on velvollinen tilausta tehdessä ilmoittamaaan oikeat toimitustiedot, kuten osoite, ovikoodi ja puhelinnumero. Ostajan vastuulla on myös huolehtia, että annetussa toimistusosoitteessa on joku paikalla työaikana (arkisin klo 8-17).

Jos ostajan ilmoittamassa osoitteessa ei olla paikalla ( arkisin klo 8-17), kun kuljetusfirma yrittää toimittaa tilausta, peritään uudesta toimitusyrityksestä 15 euron lisämaksu.

Jos kuljetusfirma ei pysty toimittamaan tilausta perille 15 päivän kuluessa, palautetaan paketti Printerille. Laskuun lisätään varastointi-, palautus- ja uudet toimituskulut.

Palautusoikeus

Tuotteet joissa on asiakkaan uniikki painatus tai brodeeraus eivät ole palautuskelpoisia, vaan tilaus on sitova.

Kun ostaja on hyväksynyt oikovedoksen tulee tilauksesta sitova.

Ostajalla on oikeus hakea tilauksen peruutusta. Printer tekee päätöksen tilauksen peruuttamisesta tapauskohtaisesti.

Tilauksen peruutus

Jos ostaja haluaa peruuttaa tilauksen ennen toimitusta, peruutukselle on haettava tavarantoimittajan ja painon hyväksyntä. Printer pidättää oikeuden veloittaa aiheutuneista kuluista ja työajasta vähintään 95 euron veloituksen / tilaus.

Reklamaatio

Virheellisestä tuotteesta tulee tehdä kirjallinen ilmoitus 10 päivän kuluessa. Kuljetuksen aikana tapahtuneista virheistä tulee tehdä ilmoitus suoraan kuljetusfirmalle. Ostajalla ei ole oikeutta muuhun korvaukseen kuin uuteen virheettömään tuotteeseen kohtuullisessa ajassa. Ellei virheestä reklamoida 10 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta, oikeus korvaukseen menetetään.

Henkilötiedot

Asiakas, joka rekisteröi asiakastilin, tekee tilauksen tai pyytää tarjouksen, hyväksyy että Printer voi tallentaa ja käyttää omassa toiminnassaan näitä saatuja tietoja. Lain mukaan asiakkaalla on oikeus tarkistaa, mitä tietoja Printerillä on heistä. Jos tietoja pidetään virheellisenä tai merkityksettöminä, voitte pyytää korjausta tai tietojen poistamista. Lisätietoja halutessasi ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Printer takaa, että henkilötietoja ei myydä eikä siirretä muille yrityksille muutoin kuin silloin kuin se on tarpeen esim. toimitusosoite tilaukselle.

*Saatamme käyttää henkilötietoja lähettääksemme teille kyselyjä, joiden tarkoituksena on parantaa palveluitamme sekä valikoimaamme. Kyselyihin osallistuminen on aina vapaaehtoista.

Tilauksen lähettäminen

Tilauksen tai tarjouspyynnön yhteydessä hyväksytään myös tulevat tarjous- ja mainosviestit Printerilta.

Ostaja on voi aina jälkeenpäin pyytää poistamaan yrityksensä Printerin eri postituslistoilta.

Mikäli ostaja on valinnut kirjeiden vastaanottamisen, mutta tahtoo perua ne myöhemmin, on se helppo tehdä klikkaamalla kirjeen alareunassa olevaa Peruuta tilaus -nappia.

PRINTERIN vastuu

PRINTERin korvausvelvollisuus todistetusta vahingosta on maksimissaan 15 % myyntihinnasta.

PRINTER ei ole kuitenkaan velvollinen korvaamaan ostajalle viivästymisestä aiheutuneista vahingoista tai kuluista.

PRINTER ei ole vastuussa välillistä menetyksistä.

Referenssi

Ostaja hyväksyy, että tilattuja tuotteita voidaan käyttää digitaalisena referenssinä Printerin mainos- ja markkinointi mielessä sosiaalisessa mediassa. Ostaja voi pyytää, että tilaamiaan tuotteita ei käytetä referenssinä mainitsemalla asiasta tilauksen yhteydessä.

Force Majeure

Force majeure, kuten esim. luonnonkatastrofi, sota, viranomaisten päätös tai työtaistelutilanne eli Printerin hallinnan ulkopuolella oleva tilanne, jota ei ole voitu ennakoida vapauttaa Printerin velvoitteista täyttää solmittu sopimus.

Tämän sopimuksen tulkinnassa ja noudattamisessa sovelletaan voimassa olevaa lakia.