Messut & tapahtumat painatuksella

Messut ovat paljon enemmän kuin osasto ja esitteitä. Hyvällä suunnittelulla ja oikein rakennetulla messuosastolla tavoitatte uusia asiakkaita ja saatte brändillenne näkyvyyttä. Tutustukaa täältä laajaan valikoimaamme erilaisia messutuotteita omalla painatuksella.
Messut & tapahtumat

Suositut messut & tapahtumat

Muut asiakkaat pitivät näistä tuotteista
Beachflag - Hain evä
Hain evän muotoisia Beachflag rantalippuja on saatavana 3 eri kokoa; S 62 x 240 cm, M 74 x 340 cm ja L 80 x 470 cm. Lipun mukana toimitetaan masto, painettu lippu ja kantolaukku. Painatus kuuluu beach flagin hintaan.
Alk. 65,79 €
ilman alv
Ilmapallotikku - Muovi
Jos jaat ilmapalloja tapahtumassa tai messuilla, kannattaa ne kiinnittää ilmapallotikkuihin. Se on yksinkertainen ja helppo tapa jakaa ja saada näkyvyyttää ilmapalloilla - käsissä heiluvat värikkäät mainokset!
Alk. 0,15 €
ilman alv
Beachflag -  Pisara
Näyttävä pisaran muotoinen rantalippu, beachflag, on saatavana kolmessa eri koossa: Small: 70 x 235 cm, Medium: 107 x 353 cm ja Large: 135 x 428 cm. Mukana masto, painettu lippu ja kantolaukku. Painatus kuuluu beach flagin hintaan.
Alk. 65,79 €
ilman alv
Beachflag - Standard
Standard rantalippu, beachflag, on saatavilla kolmessa eri koossa.
Alk. 65,79 €
ilman alv
Hyvän messuosaston suunnittelu ja helppo rakentaminen vaatii huolellista suunnittelua - punaisen langan löytämistä ja sen kuljettamista mukana läpi kaikkien vaiheiden. On tärkeää miettiä, mitä osastolla tapahtuu - onko se asiakkaiden kohtaamispaikka vai onko se tuotteiden tai palvelun esittelyä passiivisemmin. Me Printerillä olemme teidän apuna luomassa näyttävää ja tyylikästä messuosastoa, joka herättää huomiota ja jättää kävijöille positiivisen mielikuvan. Kontaktien ja liidejen lisäksi hyvä messuosasto vahvistaa brändiänne.

Vinkkejä messuille

Tuotteiden esittely on helppoa erilaisissa hyllyissä. Jos tuotteita on paljon, erilaiset pöydät tuovat lisätilaa niille. Kun mietitään osaston kalusteita on hyvä piirtää kalusteiden sijoittelukartta. Tärkeää on myös, että kalusteet ovat helposti koottavia ja purettavia. Nämä asiat yhdessä mahdollistavat osaston nopea kokoamisen ja purkamisen. Ja tässä vaiheessa korostuu kalusteiden laatu - pitkäikäiset kalusteet kestävät useita tapahtumia ja siinä välissä ne ehkä ovat vielä kontorillakin käytössä. Kukaan ei tahdo tehdä kertäkäyttömessuosastoa, vaan osaston, jolla on jälkikäyttöä ja jota voidaan muokata. Printer tarjoaa kalusteita, joihin voidaan tehdä painatuksia ja näitä painatuksia vaihtamalla voidaan uudistaa ilmettä kalusuteiden pysyessä samana. Logoa, yrityksen värejä tai mainoslausetta voidaan käyttää useissa eri kohdissa messuosastolla painettuna tuomaan ilmettä.

Osaston somistaminen

Tavoitteemme on luoda osastolle ainutlaatuisia kalustuksia painatuksella, jotka tukevat yrityksen brändimarkkinointia ja kestävät aikaa. Hyvin suunnittelut kalusteet painatukslla yhdistettynä yhteneviin messuvaatteisiin esittelijöille luo tyylikkään kokonaisuuden. Osaston ja teidän tuotteiden on tarkoitus herättää huomiota ja houkutella asiakkaita sisään. Kun tätä tehostetaan jakotuotteilla ja hyvällä jälkimarkkinoinnilla, saadaan messuista kaikki hyöty irti.

Messujen houkuttelevin osasto?

Messuosastoa suunnitellessa on tärkeä miettiä kulkusuuntia ja huonekalujen sijoittelua. Kannattaa vältää sijoittamasta huonekaluja vaakasuoraan sisääntuloonpäin - se on sekä fyysinen että psyykkinen este tulla osastolle. Huonekalujen pitäisi tehdä virtaus sisällepäin. Myös tiski, joska on suoraan vastapäätä sisääntuloa ja esittelijä suoraan sieltä ottaa kontaktia sisääntulijoihin, voi saada vierailijat välttämään kontaktia. Ole sen sijaan osastolla vapauttuneesti ja uskalla tulla myös osastolta ulos. On myös tärkeää, että ohikulkija selkeästi ja nopeasti näkee, mitä osastolla esitellään - onko tuote tai palvelu juuri häntä varten.

Sitouta messuvieraat

Yksi keino saada ihmisiä sisään osastolle, on antaa heille jotain. Se voi olla esite, kilpailukuponki, messukarkki tai joku pikku messulahja teidän yhteistiedolla. Vielä parempaa olisi, jos saatte kävijän osallistumaan jotenkin - täyttämään kilpailukupongin tai kyselyn tai esim. poseeraamaan kuvausseinän edessä. Sitouta vieraat sosiaaliseen mediaan, Instagramiin tai Linkedlniin jakamaan sen kuvan kuvasseinän edessä, kommentoimaan tai ehkä teidän kilpailu onkin siellä. Kannattaa pohtia, miten voisitte palata juttusille vierailijan kanssa messujen jälkeen - joko mainoskirjeellä tai henkilökohtaisella soitolla? Ja saihan vieras teidän yhteystiedot, jotta hän voi halutessaan ottaa helposti yhteyttä.

Iloista porukkaa osastolla

Me kaikki olemme nähneet osastoja, joilla esittelijät seisovat kyllästyneen näköisenä. Kalusteita ja kilpailuja tärkeämpää ovat iloiset esittelijät. On toki haaste olla aktiivinen olemattta tuppaantuva tai olla iloinen kun takana on jo 6 tuntia seisomista ja samoja kysymyksiä. Kannattaakin siis huolehtia työntekijöiden jaksamisesta kunnon tauolla, varusteilla ja selkeillä ohjeilla mihin messuilta odotetaan. Avoin ja kutsuva osasto iloisen messuporukan kanssa on lyömätön yhdistelmä - siellä viihtyvät myös asiakkaat.